Wij hebben alles in huis voor een unieke huisstijl

Het eerste waarmee je doelgroep in aanraking komt, is de branding van je bedrijf. Jouw logo, slagzin, visitekaartje, beursstand… noem maar op. En alleen al daarmee is het belang van een sterke merkidentiteit bewezen. Case closed? Bijlange niet! Bij Krokant scharen wij ons achter jouw project door uitgekiende huisstijlen af te leveren. Daarbij zijn creativiteit, helderheid en uniformiteit key.

Wij gaan zowel in woorden als in beelden doordacht te werk, waardoor we je merk een stem en gezicht geven. Op deze manier zorgen we ervoor dat jouw corporate identity en corporate image beter bij elkaar passen dan Nicole en Hugo. Hoe profileert je bedrijf zich? Met wie als ontvanger? Op welke manier? Wij nemen het voortouw om passende antwoorden te voorzien op deze prangende vragen. Steeds met respect voor jouw idee en smaak.

Brand strategy / Corporate image / Branding / Rebranding / Naming / Logo / Baseline / Grafisch ontwerp / Huisstijl / Fotografie / Animatie / Print / Packaging / POS‑communicatie / Copywriting / Storytelling / Employer branding

Krokant is trots op de partnerships met onderstaande partijen

Combell
Flexmail
KMO-Portefeuille
Google
Thomas More

Branding is veel meer dan een logo

De uitstraling van je merk is alles. Hoe spreek je jouw (potentiële) klanten of werknemers aan en hoe trék je diezelfde mensen ook effectief aan? Een logo is een belangrijk aspect binnen de herkenbaarheid van jouw organisatie. Maar vooraleer een logo tot stand komt, is het van levensbelang om juiste krijtlijnen uit te zetten in een communicatieplan. De noodzakelijke theorie om de praktijk tot een goed einde te brengen dus. Tijdens deze branding of rebranding passeren het logo maar ook alle andere huisstijluitwerkingen de revue. Om van deze onderdelen ook een passend geheel te maken, stemmen we lettertypes, kleuren en elementen nauwgezet af op elkaar. Nog een beetje op smaak brengen en… klaar!

Goeie branding is als een meeslepend boek, een perfect uitgevoerde tango, een aanstekelijk nummer of de kroketten van de bomma. Het doét iets met jou!

Nood aan een rots in de branding?

Contacteer ons