Het Architecturaal Plan: de fundering van jouw communicatie
Sterke communicatie begint met een doordachte strategie. Geen losse ideeën of snelle oplossingen, maar een helder plan dat naadloos aansluit bij jouw missie, visie en aanbod. Daarom start Krokant met een Architecturaal Plan: een grondige analyse die de basis vormt voor alles wat volgt; branding, marketing, webdesign of allround communicatie.
Waarom een Architecturaal Plan?
We willen niet meteen in de uitvoering duiken, zonder diepgaande kennis van de opdrachtgever. Waarom niet? Omdat we geen fan zijn van vage inschattingen, brede marges en een aanpak die niet perfect aansluit bij de noden van een merk. Krokant doet het daarom anders. Wij nemen de tijd om jouw bedrijf écht te doorgronden en werken een strategisch voortraject uit. Zo vermijden we onnodige kosten, minimaliseren we risico’s en kunnen we een doelgericht en correct voorstel op maat maken.

Een strategische analyse met het MetaFrame
Voor deze analyse maken we gebruik van het MetaFrame, een bewezen model om jouw missie, visie en doelgroep in kaart te brengen, en zo de lead generation in kaart te kunnen brengen. Dit stelt ons in staat om:
- Heldere doelen te definiëren: wat wil je als bedrijf bereiken op korte, middellange en lange termijn?
- Jouw doelgroep scherp te stellen: wie willen we aanspreken en op welke manier?
- De correcte communicatie-aanpak te bepalen: welke strategieën en kanalen zijn het meest interessant?
- Aan lead generation te doen: hoe bereiken we de juiste mensen, en zetten we hen aan tot conversie?
- Een efficiënte salesfunnel te ondersteunen: hoe zorgen we ervoor dat communicatie bijdraagt aan groei?
Efficiënter en prijsbewuster werken
Door vooraf deze analyse te maken, creëren we een stevige fundering voor de verdere uitwerking van je communicatie. Geen giswerk en verrassingen maar een concreet, strategisch onderbouwd plan. Dit betekent niet alleen een efficiëntere samenwerking, maar ook een prijsbewustere aanpak. Je ontvangt dan ook een Architecturaal Plan dat doelbewust aansluit bij jouw bedrijf, en de verdere praktische uitvoering.
Tegemoetkoming via de kmo-portefeuille
Het Architecturaal Plan valt volledig binnen adviesverlening. Omdat Krokant dienstverlener voor de kmo-portefeuille is, kan je als kleine onderneming 30% tegemoetkoming krijgen en als middelgrote onderneming 20%. Een slimme investering in een doordachte communicatieaanpak.
Klaar om een stevig fundament te leggen voor jouw communicatie?
