Campagnes om duimen en vingers bij af te likken

Je aanbod vermarkten is een absolute noodzaak voor het bestaan van jouw bedrijf. Good thing dat van een nood een deugd maken ingebakken zit in ons DNA. Dat komt dus helemaal slim! Maar hoe gaat marketing juist in z’n werk? Wat ons betreft planmatig en met sterke content, verspreid via zorgvuldig geselecteerde kanalen. En als het over kanalen gaat, dan is de term ‘communicatiemix’ nooit ver weg.

Doelgericht communiceren doen we via gepaste, maar ook gevarieerde media. Print, socials, SEA, direct mailing… noem maar op! Dit nemen we op in een gestructureerd mediaplan. De effectieve boodschappen krijgen dan weer methodisch vorm in een contentkalender. Beelden en boodschappen worden bedachtzaam ontwikkeld en afgevuurd richting de doelgroep. Daarna volgt de evaluatie. Zo wordt er zeer specifiek gekeken naar wat werkt en wat in een volgende fase geoptimaliseerd kan worden. Want ook wij zijn ons ervan bewust dat ROI geen hol begrip mag zijn.

Campagne / SEO / SEA / Social media / Display advertising / Direct mailing / Print / Animatie / Fotografie / Communicatieplan / Mediaplan / Contentplan / Nieuwsbrieven / Online marketing / Remarketing / Marketing funnel / Customer journey / Advertising

Krokant is trots op de partnerships met onderstaande partijen

Combell
Flexmail
KMO-Portefeuille
Google
Thomas More

Marketing die jou en je publiek boeit

Je bent een pro in je sector, daar twijfelen wij geen seconde aan. We hechten daarom ook heel wat waarde aan jouw gevoel en ervaring. Dat gevoel vullen wij aan met concrete facts & figures, en strategisch onderbouwde concepten. Wij weten namelijk hoe we jouw doelgroep kunnen bereiken. Eens de theoretische kant van de zaak meer body heeft dan de gemiddelde bodybuilder, gaan wij aan de slag met de ontwerpen zelf. Via creatieve brainstorms, schetsen en aanpassingen toveren wij wat in onze hoofden zit om tot krachtige copy en sprekende designs, die samen uitmuntende campagnes vormen. We zorgen dat jouw boodschap tot uiting komt hoe jij en wij het willen, vanuit onze uiteenlopende perspectieven. Kortom: verbeelding, vertaling, verspreiding, verwerking –verdomme wat een resultaat.

Overtuigen is au fond geen kunst. Zorgen dat wat je aanbiedt in lijn ligt met hoe je het aanbiedt, is dat dan weer des te meer. Eens dat gefixt is, bingo!

Overtuigd dat wij kunnen overtuigen?

Contacteer ons