Feestelijke communi­catie waar muziek
in zit

Willy’s Moustache is al sinds oudsher één van de bekendste uitgaansplekken voor 25-plussers. Dankzij de nodige naamsbekendheid kwam er al heel wat volk langs om te feesten. Maar een merk als Willy’s Moustache moet ook fris blijven en voldoende onder de aandacht komen van potentiële nieuwe feestbeesten. En daar werd Krokant voor ingeschakeld.

Allround communicatie

Artwork waarvan je niet stil kan blijven staan

Elk event wordt aangekleed met een uniek concept én het daarbij horende promomateriaal. Halloween party’s, Bottle nights, Birthday party’s en meer omkaderen wij met een aantrekkelijke affiche, verleidelijke social mediaposts, een opvallende banner voor op de website en ga zo maar een tijdje door! Ook de prijslijst en andere huisstijluitwerkingen ondergingen een heuse rebranding. Pop that champagne!

Magnifieke marketing

Naast het organisch op de hoogte brengen van trouwe Willy’s Moustache-volgers, zijn we ook wekelijks op zoek naar nieuwe party animals. Met doordachte doelgroepen, bedachtzame budgetten en prachtig promomateriaal zetten we social mediacampagnes op voor elk event. Welkom likes, reacties en nieuwe volgers!

Al dansend door de nieuwe website

Overzicht is key! Zeker met een zevental events per maand. Krokant ontwierp een knaller van een nieuwe website, waar alle gebruikers ongetwijfeld makkelijk hun weg vinden. Je kan er alle events terugvinden, het huisreglement nalezen, tickets reserveren of gewoonweg de sfeer opsnuiven dankzij alle party pics. 3… 2… 1… smile!

Is jouw merk ook aan vernieuwing toe? Of heb je een project dat gewoon vrààgt om onze toewijding?

Contacteer ons

Benieuwd naar wat wij nog zoal creëerden? Hier, nog enkele andere relevante cases!