Wees gezeten en geniet van onze creaties

Living Plus verkeerde een tijd terug in uitverkoopmodus. Daarop werd deze meubel- en interieurzaak overgenomen door een jong team interieurspecialisten. Die nieuwe wind moest ook doorheen de communicatie waaien. Daarom startten we bij Krokant met de rebranding van dit project, gebaseerd op een geraffineerd communicatieplan. Een minimale aanpassing van het logo transformeerde de look & feel van oubollig naar klassevol, zonder de herkenbaarheid van de succesjaren te verliezen. Hierop werd de verdere huisstijl gebouwd. Briefpapier, envelop, visitekaartjes, stickers… Noem maar op!

Instore communicatie voor een betere omzet
In en rond de toonzaal van Living Plus is aantrekkelijke communicatie onontbeerlijk. Als u langs de Rijksweg in Dendermonde rijdt, heeft u een mooi zicht op de interieurwinkel. Vlaggen, spandoeken, raambestickering en belettering trekken de aandacht op een klassevolle manier. Eens binnen in de zaak voorzagen wij prijstags, tafeldisplays, folders, brochures en ga zo maar door.



Een website ter inspiratie
Op zoek naar een zetel die niet enkel uw interieur een boost geeft maar ook comfortabel zit – en ligt? Droomt u al lang van een tafel van Bosq, een tapijt op maat of strakke jaloezieën? Doe inspiratie op via de website van Living Plus en raak helemaal verkocht door de eindeloze mogelijkheden.


Actie reactie
Kenmerkend aan Living Plus zijn de kortingsacties. Om deze in de kijker te zetten, riepen wij tal van campagnes in het leven. Op printvlak gebeurt dit met actiefolders en brochures, online via direct mailings, nieuwsbrieven, social mediacampagnes, online bannering en tekstadvertenties. Al deze herkenbare, knappe en stijlvolle communicatie onderstreept het trendy karakter van Living Plus. Hierdoor is deze slapende reus wakkerder dan ooit!







