Het vermogen om
waardevol te communi­ceren

Vermogensopbouw, vermogensbescherming, vermogensoverdracht. Als vermogensarchitecten stellen de mensen van Kevlaer alles in staat om je financiële situatie in kaart te brengen, aan te pakken en te verbeteren. Heb je de juiste verzekering? Doe je aan pensioensparen? En wat zijn mogelijke valkuilen of interessante pistes om te bewandelen als zelfstandige? Een piste die Kevlaer bewandelde, was die richting Krokant, en bijgevolg dus ook richting uniforme communicatie op mensenmaat.

Allround communicatie

Een digitale kijk op de werking

Kevlaer biedt een ruim scala aan financiële diensten aan. Sparen en beleggen horen daarbij, maar ook verzekeringen en erfenisplanning behoren tot het aanbod van deze gekwalificeerde vermogensarchitecten. Dagelijkse kost voor hen, abstracte materie voor het gros van de doelgroep. Daarom zetten we hun deskundige briefing om in duidelijke en bevattelijke copy, illustraties, visuals en dragers. Onmisbaar in dit communicatieve verhaal is een gestructureerde website. En die leverden we dan ook af. Aansprekend doch professioneel, informatief zonder in te boeten aan leesbaarheid en zoals steeds gebruiksvriendelijk. Want zo hoort het!

Daarom zetten we hun deskundige briefing om in duidelijke en bevattelijke copy, illustraties, visuals en dragers. Onmisbaar in dit communicatieve verhaal is een gestructureerde website. En die leverden we dan ook af. Aansprekend doch professioneel, informatief zonder in te boeten aan leesbaarheid en zoals steeds gebruiksvriendelijk. Want zo hoort het!

Campagnes die opleveren

Als we ons focussen op het marketingluik, was ons eerste wapenfeit een printcampagne. De baseline luidde ‘Maak van deze euro meer, niet minder’, hét credo van Kevlaer. Het meegestuurde muntstuk van 1 euro paste naadloos in de folder, wat deed opvallen en onthouden.

Maar Krokant zou Krokant niet zijn als we ook geen online campagnes zouden lanceren. Zo zijn de social ads, social content, direct mailings en overige digital ads ook ontsproten uit onze breinen – en computers. Op die manier blijft de marketing uniform, en analyseerbaar!

Is jouw merk ook aan vernieuwing toe? Of heb je een project dat gewoon vrààgt om onze toewijding?

Contacteer ons

Benieuwd naar wat wij nog zoal creëerden? Hier, nog enkele andere relevante cases!