Integere communicatie over industriële isolatie

Integere commu­nicatie over industriële isolatie

EIB Campagne

EIB is een gevestigde waarde in de markt van industriële isolatie. Daarbij legt het bedrijf sterk de klemtoon op veiligheid. Om alle werknemers van EIB – en zijn zusterbedrijven – te informeren en activeren om onveilige situaties aan te kaarten, klopte het bij ons aan. In opvallende affiches worden de werknemers aangezet om zeven onveilige verschillen te zoeken. Zo komen ze ook op een speelse manier in aanraking met de veiligheidsvoorschriften. Een heldere animatie waarin het goede voorbeeld gegeven wordt, ondersteunt deze affichecampagne dan weer. Van brainstorm tot concept, storyboard, ontwerp en ontwikkeling. We zorgden er met plezier voor!

Zo moeder(bedrijf), zo dochter

Onze tandafdrukken zijn ook te zien in de branding van moederbedrijf Bichette. Wij ontwierpen namelijk het logo van het hoofd van de groep. Naast verbondenheid staat daar dynamiek en professionaliteit centraal, zonder dat het een kille corporate bedoening wordt. Het gebruikte font is stevig, toont zelfstandigheid maar ook letterlijk verbinding, waardoor het perfect aansluit bij de sector. De kleuren zijn een verwijzing naar de dochterbedrijven van Bichette en dekken op die manier dan weer de lading. It’s all coming together nicely!

Is jouw merk ook aan vernieuwing toe? Of heb je een project dat gewoon vrààgt om onze toewijding?

Contacteer ons