Succes verzekerd dankzij de juiste aanpak

D.A.S. Campagne

Pionier en marktleider in rechtsbijstand, da’s D.A.S. Deze verzekeringsmaatschappij is toonaangevend op veel vlakken, daarom horen ze ook minstens even toonaangevend te zijn op vlak van communicatie en marketing. En daar helpen wij meer dan één handje bij. Onze specialisten inzake branding, marketing en webdesign nemen de allround communicatie met de grootste toewijding ter harte.

De branding op punt

Een bedrijf dat mee is met de tijd, verlangt ook een hedendaagse branding. Bij Krokant waken we over stijl, imago en identiteit van D.A.S. Steeds vernieuwend zijn binnen een afgelijnd kader is daarbij de boodschap. Op die manier gaat creativiteit hand in hand met herkenbaarheid. Kijk bijvoorbeeld maar naar de illustraties die we creëerden en een speelse toets bieden aan het serieuze onderwerp. En dat niet enkel richting makelaars en de eindklant, maar ook ten aanzien van de eigen werknemers. Want employer branding is niet zomaar een dingetje.

Employer branding als tool

Hoe toon je de oprechte goede bedoelingen van een bedrijf ten aanzien van zijn werknemers? En hoe activeer je deze werknemers om mee de kar te trekken? Niet enkel voor de onderneming, maar ook voor collega’s, klanten en de maatschappij in het algemeen. Wel, door open te communiceren, duidelijkheid voorop te stellen en de boodschap niet door de strot van mensen te rammen, maar op een logische en alternatieve manier voor te stellen. Wij volgden vanuit het beleidsproces de missie en visie van D.A.S. op, en vertaalden dat in een in- en externe employer branding campagne. Zo wordt er ook écht gecommuniceerd en weet iedereen wat er verwacht wordt. Op een menselijke manier, met haalbare doelstellingen en begrijpelijk gebracht. Thumbs up for you and us!

Campagnes die het verschil maken

Of het nu om een nieuw product, een handige tool of simpelweg de dagelijkse werking gaat, D.A.S. communiceert vanuit openheid, duidelijkheid en juistheid. Structuur, overzicht en aangename designs onderstrepen deze keywords. We zetten kanalen doelgericht in met al even bewuste boodschappen en beelden. Zo laat D.A.S. het imago van een stoffige verzekeringsmaatschappij waarbij kleine lettertjes zegevieren mijlenver achter zich. En wij? Wij zijn blij om daar deel van te mogen uitmaken! Strategisch, fotografisch, conceptueel, tekstueel, grafisch en marketingtechnisch.

Is jouw merk ook aan vernieuwing toe? Of heb je een project dat gewoon vrààgt om onze toewijding?

Contacteer ons