Een speels merk op de landkaart gezet

Airworld Campagne

Als indoor funpark spreekt Airworld jong en oud aan. En de boodschap is simpel: als je écht plezier wilt beleven, dan is een dagje Airworld wat jij nodig hebt! Je enthousiasme de vrije loop laten gaan met de kinderen, de hele familie, vrienden of collega’s, het kan dankzij de verschillende activiteiten van Airworld. Wat die activiteiten dan juist zijn? Een reuzegroot inflatable park, binnenspeeltuin, soccer arena, VR experience en last but not least: een bar waar je kan genieten van lekkere hapjes en drankjes, sportwedstrijden, petanque en zoveel meer. Maar ook bedrijven en eventorganisatoren kunnen terecht bij Airworld, dat zijn deuren eveneens openstelt als ideale eventlocatie.

Een speels imago dat bijblijft

De branding van Airworld is opgebouwd vanuit verschillende facetten. In eerste instantie is er het logo, aangevuld door gevarieerde huisstijlkleuren, lettertypes en elementen. Daarnaast wordt er ook een echt verhaal gecreëerd, dat verteld wordt door onze ontdekkingsreizigers Will en Amy. Deze karakters zijn de levensechte mascottes van Airworld. Met hun avonturen entertainen ze de bezoekers, die ook in Airworld op ontdekkingstocht gaan. Dit met absolute fun als eindbestemming. Een out-of-the-box invulling van een geslaagd corporate image en identity!

Say yes to campagnes

Socials, mailings, persberichten, Google Ads- en Displaycampagnes… Airworld laat zich zien! Zowel via push- als pullmedia. De campagnes zijn in lijn met de branding en hebben een mysterieus, speels en activerend karakter. En dat richting de gepaste doelgroep, hoe kan het ook anders! De verhalen worden verteld vanuit het standpunt van de mascottes, die boeiende content voorzien en mensen meenemen op hun avonturen. Ontsproten uit onze hoofden, vertaald via onze deskundige handen en uitgestuurd naar de doelgroep.

Op online ontdekking

Tickets aan de kassa kopen? Kan uiteraard! Maar als je helemaal zeker wil zijn van je plaatsen, bestel je kaartjes voor Airworld via de website. Op diezelfde website vind je ook alle overige info over dit indoor funpark. Aangekleed in de stijl van het huis, eenieder meenemend naar een fantasierijke droomwereld, die alle continenten doorkruist. Overzichtelijk, speels, enthousiasmerend met een vleug steampunk. Vind jij ook je weg naar Airworld? Wij alvast wel!

Is jouw merk ook aan vernieuwing toe? Of heb je een project dat gewoon vrààgt om onze toewijding?

Contacteer ons