De nieuwe jas van Krokant
Je merkte het ongetwijfeld al, Krokant zit in een nieuw jasje. Noem het gerust een nieuwe jas! Een jas die ons als gegoten zit. Die rebranding uit zich in alle geledingen van Krokant, en dus niet enkel in ons gloednieuw logo.
Passen wij onze werking aan? Neen, we blijven nog steeds de betrokken partij voor jouw allround communicatie. En dat is dus heel breed. Wel stroomlijnen we dit in drie voorname services: branding, marketing en webdesign. Alles wat daar enigszins kan onder vallen, is en blijft een kolfje naar onze hand. Uiteraard springt onze nieuwe huisstijl het eerst in het oog. Waar we ondertussen bijna zes jaar geleden nog voor een sierlijker design gingen, stralen we nu nog meer uit wie we zijn. Jong, to the point en spitsvondig. En ach, we moeten niet ontkennen dat er ook een hoek af is bij ons.
Naast de zwart-wit basis uiten we ons ook verder in enkele aanvullende huisstijlkleuren. Ook werken we met gevarieerde campagnes. Want wat we voor andere bedrijven doen, kunnen we voor onszelf toch niet achterwege laten? Maar waar we voornamelijk de nadruk op leggen, zijn de projecten van onze klanten. Zij zorgen voor die extra touch. In dat opzicht komen we binnenkort nog met een extraatje, de kers op onze rebrandingtaart. Daarom, beste ondernemer, marketingverantwoordelijke of communicatiemedewerker: hou onze kanalen zeker in de gaten en kom binnenkort te weten wat we specifiek voor jou in petto hebben!
Ook onze website werd grondig onder handen genomen. Nu ja, ’t is gewoon een volledig nieuwe site geworden. Je kan het gerust de online uiting van onze reïncarnatie noemen. Grote, opvallende beelden, animaties, duidelijke teksten en onze klanten die we daar dus ook volop in de kijker zetten. Kuier nadat je dit blogbericht las dus gerust nog wat verder op onze website.
Long story short: we zetten op elk vlak stappen vooruit en kijken daarom al uit om ook voor jouw merk van uitzonderlijke betekenis te zijn!
Elisabeth - Founder en zot van de geur van zonnecrème