Aangenaam, wij zijn ook mensen!
Als wij wat zeggen, dan menen we het ook. Dat is logischerwijze ook het geval bij hoe wij ons profileren. Bij Krokant staan we écht voor een sterke strategie, verfrissende creativiteit en… persoonlijkheid. Daarom zet ik vandaag een boompje op over dat laatste. Wat menselijkheid dezer dagen kan geen kwaad, toch?
Persoonlijkheid begint in ons geval bij hoe we ons voorstellen. Ons team bestaat uit een mengelmoes aan mensen, die samen een complementair geheel vormen. ’t Zou een mooi begin kunnen zijn van een mop: een metalhead, blondje en hipster komen binnen in een communicatiebureau... Hoe dan ook hebben we met z’n allen één doel: jouw communicatie optimaliseren.
Naast onze persoonlijke voorstelling verloopt ook al het verdere contact op een openhartige manier. Of het nu via mail, telefoon of in real life is, zoals mijn grootmoeder zaliger zei: vriendelijk zijn kost geen geld. Daarom leren wij onze opdrachtgevers graag kennen tijdens een persoonlijk gesprek. Zo kunnen wij nog beter inschatten wat hun wensen, verwachtingen en doelen zijn. Aangenaam enerzijds, doeltreffend anderzijds!
Bovendien vinden wij het ook belangrijk om tijdens een project een goede wisselwerking tussen ons als bureau en de klanten aan te houden. Dit zorgt ervoor dat we efficiënt aan de slag kunnen gaan richting het best mogelijke resultaat. Verder is een aangenaam contact ook altijd leuker dan communiceren met een fles azijn.
Na afloop van een opdracht kunnen wij uiteraard veel meten en evalueren. Wie heeft de campagne gezien, hoeveel mensen kwamen op de website terecht, welke wegen doorliepen bezoekers, wie converteerde? Stuk voor stuk kostbare informatie. Wat voor ons ook van onschatbare waarde is, is om te weten wat je van de samenwerking vond. Daarom staan wij ook altijd open voor je feedback en ervaringen.
Jeroen - Founder en zot van lentegeuren