Proces

proces banner

Hoe krijgt uw merk of project vorm? Een relaas.

Briefing

Wij zitten samen om naar uw verhaal en verwachtingen te luisteren. Hierop baseren wij een volledig vrijblijvende offerte. Tijdens deze kennismaking worden onze horloges bedekt om u de tijd en aandacht te geven die echt nodig is.


Briefing

Wij komen bij u langs om naar uw verhaal en verwachtingen te luisteren. Hierop baseren wij een volledig vrijblijvende offerte. Tijdens deze kennismaking worden onze horloges bedekt om u de tijd en aandacht te geven die echt nodig is.


Onderzoek

​Van zodra wij uw ‘go’ krijgen start het effectieve project. Wij gaan aan de slag met de bruikbare informatie om zoveel mogelijk te weten te komen over uw bedrijf, de markt en doelgroep.

Strategie

​In de derde fase wordt een ijzersterke strategie opgebouwd. Op die manier bepalen we de juiste koers voor u en uw organisatie.


Strategie

​In de derde fase wordt een ijzersterke strategie opgebouwd. Op die manier bepalen we de juiste koers voor u en uw organisatie.


Mediaplanning

​Om een juiste koers te kunnen varen hebben we kanalen nodig om de communicatie te verspreiden. Die leggen we vast in het mediaplan.

Concept & creatie
In deze stap werken we de eigenlijke campagne uit. Tijdens de conceptbepaling gaan we na ettelijke brainstormsessies aan de slag met het idee rond uw project. De uiteindelijke uitwerking van de aspecten, zowel print als digitaal, volgt bij de creatie. Alle voorgaande stappen leiden tot deze creatieve big bang.


Concept & creatie

​In deze stap werken we de eigenlijke campagne uit. Tijdens de conceptbepaling gaan we na ettelijke brainstormsessies aan de slag met het idee rond uw project. De uiteindelijke uitwerking van de aspecten, zowel print als digitaal, volgt bij de creatie. Alle voorgaande stappen leiden tot deze creatieve big bang.

Evaluatie

​Na de campagne is het erg nuttig om stil te staan bij het resultaat ervan. Zijn uw verwachtingen ingelost? Waar lagen de klemtonen? Wat kan er beter en wat zal in de toekomst zeker nog gebruikt worden… Het is in ieders belang te leren uit elke ervaring, dus ook uit deze. Krokant biedt op deze manier niet enkel de service maar ook de na-service die u verwacht.

Ook plannen?

Contacteer ons